Všelijaké úvahy a zamyšlení

Bůh asi neexistuje

23. 1. 2009 16:02
Rubrika: Sladkokysele | Štítky: A Walk to Remember , Bůh , existence , Metro , ToB
V Praze dne 23.ledna 2009
 
Tak zas po delší době bloguju :-).
Proč!? Myslím si, že by nikoho ze signálů nenechalo klidné, kdyby ráno otevřel noviny a hned na páté stránce na něj koukal článek "Bůh asi  neexistuje". Co to jako má znamenat?!? Vždyť Hospodin mě dnes nechal probudit, díky němu vím že JSEM.
Když v sobě najdu svoji nedokonalost a přiznám se mu k ní, tak mě dodá sílu jít dál, aniž bych se hrbil pod tíhou vlastních vin!
 

Jamii: "Je to jako s větrem.  Nevidíš ho, ale cítíš ho."
"Co cítíš?" Zeptal se Landon
Jamii odpovídá: "Cítím krásu a očekávání...radost, Lásku. To je střed Vesmíru."
Překlad z filmu "A Walk to Remember" (2002)

 
Proč! Jak může někdo tvrdit, že Bůh neexistuje? Vždyť on sám je jen hluchý a necitný. Já jsem byl nevěřící (v křesťanském smyslu), ale věděl jsem že Něco je. Později jsem díky Verče a dík DCŽM Vesmír pochopil co je to co cítím. Ale ikdybych to necítil, tak bych si nikdy netroufl tvrdit, že Bůh není! Kam to vše jde?
Když to tak vezmu nedávno ToB napsal článek "Díky bohu jsem ateistka". Copak se tohle stane denním tématem? Co se děje! Co s tím mám dělat já? Jak se na novou skutečnost díváte? Já jsem se doposud setkával se slovy "Si divnej, že věříš." apod. Teď se objevují celé kampaně za tisíce a tisíce dolarů, liber, eur...
 
A na závěr jsem sem oskenoval samotný článek a upravil aby byl čitelný... proč nefunguje vkládání obrázků??? JAK TO!? Vložím sem jej hned jak to půjde. Zatím jenom opis:
 

Metro, Pátek 23. ledna 2009
 
Bůh asi neexistuje
Londýnské autobusy vyzývají: Užívejte si života
 
Londýn:  "Bůh pravděpodobně neexistuje, tak se přestaňte strachovat a užívejte si života." Tak zní vzkaz nové reklamní kampaně, která na obyvatele Londýna útočí z osmi set autobusů městské hromadné dopravy. V multikulturní Británii rozpoutala kampaň živou diskuzi o svobodě slova, stejně jako pobavila náhodné kolemjdoucí.
Její iniciátorkou je Ariane Sherineová, která tak chtěla reagovat na billboardy z července minulého roku sponzorované velmi rigidní protestantskou skupinou. Ty slibovaly všem nekřesťanům nepříjemný konec v pekle. "V roce 2008 takové podměty nemají na autobusech co dělat," myslí si Sherineová. Svou reakci považuje za pozitivní sdělení, které přesáhlo její očekávání.
Kdo by čekal odpor ze strany náboženských skupin, mýlil by se. Jedna z nich dokonce na reklamy přispěla. Podobný projekt se nedávno měl objevit i v italském Janově. Slogan "Špatná zpráva je, že Bůh neexistuje. Dobrá zpráva je, že ho nepotřebujete" byl ale na autobusech zakázán.
Michaela Freeman, Londýn

Zobrazeno 3184×

Komentáře

Camel1987

(pozn.: K výše uvedenému...jedná se o přirovnání k programování v programovacím jazyku TurboPascal..., kde se musí v "hlavičce" programu deklarovat jaké hodnoty budou moci nabývat jednotlivé proměnné)

Ioannes

Velmi zajímavé stránky. Můžete se spanem autorem někdo pustit do diskuze. Já se na to taky chystám. :) Vypadá to, že je to hodně velký fanatik, který nejspíš ani nebude přístupný k nějakým argumentům. V bibli je zmíněna Boží milost k obrácení jako "světlo k osvícení pohanů." http://novopatriot.blogspot.com/2009/02/deset-rad-k-antinabozenske-argumentaci.html

Zobrazit 10 komentářů »

Pro přidání komentáře se musíš přihlásit nebo registrovat na signály.cz.

Autor blogu Grafická šablona Monika Voňková